dimarts, 10 de juny del 2014

Em despedeixo dels nens de l'escola

Hola nenes i nenes del Josep Pous i Pagès, l'any que ve aniré al institut i no us tornaré a veure a aquesta a aquesta escola . Em despedeixo de volsaltre perquè no us tornaré a veure i us trovare a faltar, com totes les tutores del Josep Pous i Pagès. M' agradat molt venir a aquesta escola perquè he après moltes coses de matemàtiques, Català i Castellà.
Trobaré a faltar molt al Xevi, Nuri B., Marta T., Cristina, Sergi, Òscar, Margarita, Neus, Amàlia, Nuri V. La que m'ha agradat molt i m'ha ensenyat molt d'anglès és la Sole. Així em despedeixo de vosaltres nens de Josep Pous i Pagès.


Gràcies per miara aquesta carta

M.Y.J.                                                                                                        

1 comentari: