dimecres, 11 de juny del 2014

Adéu a tothom!

Estimada escola meva, sóc la vostra estimada Salma. Jo marxaré d'aquesta escola i aniré a l'institut de Figueres i mai tornaré a estudiar en aquesta escola. Us deixo que vosaltres acabeu bé perquè vosaltres també anireu a l'institut . Us trobarem a faltar moltíssim nens i nenes de l' escola i sobretot a les mestres i als monitors del menjador també. Sobretot trobarem a faltar a la meva mestre Marta, la Sole d'anglès, la Nuri B, en Sergi, la Cristina, en Xevi, etc. M'ha agradat molt i ho he passat tant bé amb vosaltres i amb les excursions que hem fet, l'Aquabraba , la Gimcana, els jocs que hem fet al pati, els balls, la escuma, etc. Gràcies per tot el que heu fet per nosaltres mestres, moltes gràcies. Adéu, aquet és el meu últim curs de 6è, Us deixo, records meus a tots.

S.G.

5 comentaris: