dimecres, 4 de juny del 2014

ADEU A L'ESCOLA

Hola em dic Juan i tinc 12 anys. D'aquí 2 setmanes me'n vaig a l'institut, trobaré a faltar al mestre Sergi,  a la meva tutora Nuri Barceló, a la Marta de 6B, al Carles Fons, i a tots els meus amics. Molts petons per l'escola.  M'ha agradat fer el torneig de futbol, anar a Water World, les festes de final de curs, el carnaval, la gimcana, els murals que hem pintat, estar amb els meus amics jugant a la pista, estar amb la meva novia a l'escola. Trobaré a faltar la meva novia. Espero que us vagi bé i molts petons sobretot a la meva ex.
RECORDS MEUS POUS I PAGÈS I SOBRETOT A TU CARIÑO.

J.F.



11 comentaris:

  1. jjjjjjjjajjjjjajjjjjjjajjjjjjjjajjjjjjajjjjjjajjjjjjajjjjjajjjjajjjjjajjjjjajjjjjjajjjjajjjjjajjjjjjajjjjjjajjjajjjjajjjjjajjjj

    ResponElimina
  2. jajajajajajajajaja qual es tu novia i tu ex .

    ResponElimina
    Respostes
    1. jjjja jjjajajajajajjaajajajajajajajajajajajajajajaj eres un loco

      Elimina
  3. Juan a sigut una bona despedida pero sa exasarat amb la teba nobia.

    ResponElimina
  4. juan aun siges ceriendo a tu novia i ayu ex

    ResponElimina
  5. soi un ladron que novias tienes i ex la quiero para mi

    ResponElimina
  6. jajajajajajajajajajaj que tesico yo se quien es la que dejastes llorando

    ResponElimina