divendres, 13 de gener del 2017

LES VACANCES DE NADAL DE 5èA

Ruth: Aquestes vacances m’ho vaig passar molt bé amb la meva família a la cavalcada dels Reis Mags a Vilafant.
Jesús: Aquestes vacances m’han encantat ja que m’han regalat coses, m’he divertit molt i molt, he fet molta festa, gresca i xerinola.
Amira: Vaig anar a la cavalcada del Reis Mags a Figueres i va ser un festival molt bonic. El que més em va agradar van ser els gegants i que em donessin caramels.
Antonio F.: Aquest Nadal m’ho he passat molt bé amb la meva família. Per Cap d’Any vaig gaudir molt ballant, menjant raïms i fent petons a tots.
Soumeia: Aquestes vacances vaig anar a fer tallers a la factoria de l’enginy i he fet un fanalet per anar a esperar als Reis Mags d’Orient.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada