dimarts, 10 de gener del 2017

LES VACANCES DE NADAL 5èB

Galilea: Aquests quinze dies he estat molt bé amb la meva família.
Toni: He menjat turrons, pollastre, peix…. Amb tota la família.
Sole: M’ho he passat molt bé amb la meva família ja que hem estat tots junts.
Chaima: Aquests dies he passat les vacances de Nadal a Reus amb la meva cusina.
Nora: He menjat “paella” i he fet molta festa, gresca i xerinol·la.
Iria: He passat un  molt bon any nou, he fet festa (gresca) i he anat a veure els Reis Mags a la rambla de Figueres.
Wiam: He anat amb la meva família a Girona i m’ho he passat molt bé.
Jesús: He anat al cinema amb la meva família i m’han regalat un avió, un patinet elèctric, PSP, les Cruyff….
Yossuf: Aquest Nadal m’ho he passat molt bé. He anat a molts centres comercials. Cada tarda anava a jugar amb els meus amics.
Ayman: He acompanyat al meu germà per anar a comprar les seves sabates esportives preferides.
Francisco: m’ho he passat molt bé amb la meva família fent molta festa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada