dimarts, 31 de maig del 2016

ENTREVISTA (marwa)




-Com et dius ? Em dic Marta Felip

-Quants anys tens ? Tinc 29 anys

-Quants anys fa que treballes ? Fa 15 anys que treballo

-Quin és el teu color preferit ? El meu color preferit es el blau marí

-De què treballes ? Jo treballo de pintora

-Quan pintes que et sents ? Quan pinto em sento lliure

-T'agrada pintar ? Si m'agrada molt

-Tens fills/es ? Si tinc una filla

-Com es diu ? Es diu Maria

-La teva filla que vol ser de gran ? Vol ser infermers per ajudar el que ho necessita

-Quins hobbies tens ? En el meu temps lliure camino, pinto quadres o surto amb la meva filla

-Quin 'es el teu plat preferit ? El meu plat preferit es la truita francesa

-T'agrada que t'entrevistem ? Si , perquè la gent sàpiga de més coses

- Vols explicar-nos alguna cosa ? no




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada