dilluns, 24 de novembre del 2014

Les Nostres Vacances (Ihsan,Manal)

Sóc l' Ihsan  , he passat les vacances a la platja   amb la meva família, ens ho hem passat genial .La meva mare ens ha dit que anem  a banyar-nos  i ens hem anat tots a banyar. Desprès hem menjat a la platja. La meva mare ens ha preparat el menjar preferit del meu pare. El menjar estava molt bo mm mm !!!
Després el meu pare  ens a convidat a un gelat. Jo el vaig demanar de llimona i estava  molt bo!!!!  Va ser el meu dia genial !!!




Hola soc la Manal  aquet estiu  me divertit molt .He anat moltes vegades a la platja  amb les meves amiges
i la meva familia  .També vam comprar gelats per tots i eren de chocolata i vainilla. Ens vam divertir molt!!!!!!
L'estiu que ve magradaria  molt  fer-ho una altra vegada .
Fins aviat  !!!!!!







1 comentari: